خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

حمایت همه جانبه علما از دولت دکتر احمدی نژاد

دوم خردادی های قدرت طلب هر روز به بهانه ای دکتر احمدی نژاد و دولت نهم را آماج تیرهای سهمگین خود قرار می دهند و تا کنون صدها دروغ به وی نسبت داده اند. یکی از آخرین دروغ های عجیب آنها عدم حمایت علما از دولت نهم است که برخی از حمایت ها را ببینید و دروغگویی اصلاح طلبان را به عینه مشاهده کنید والبته مردم می دانند که دکتر احمدی نژاد منافع این دروغگویان را به خطر انداخته است و با کار زیاد خود چهره تنبل و منافقانه دوم خردادی ها را رسوا کرده که چنین به او دروغ هایی می بندند تا مردم را نسبت به انتخاب درستشان ناامید کنند...

نظر برخی علما و مراجع در رد تقابل با دولت نهم :منبع: شیعه آنلاین

استقبال مراجع از ارزشگرایی دولت نهم احمدی‌نژاد با احیای ادبیات انقلاب، روح تازه در انقلابیون دمید: .منبع:پرتوسخن

آیت الله مقتدایی دولت نهم با صداقت و درستی، کارهای خوبی انجام داده است:منبع:اینجا

هراس از الگو شدن احمدی نژاد برای جوانان غربی! منبع: نشریه پرتو سخن

آیت الله مصباح یزدی: دولت نهم با دولت‌های پیشین تفاوت دارد : منبع: http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=2003176

نظر کاملا مثبت آیت الله مهدوی کنی درباره رئیس جمهور:‌منبع:http://irdc.ir/news.asp?id=3663

درحاشیه اهانت اخیر به رئیس جمهور:مقدسات را ابزار توهین قرار ندهید

در حاشیه اهانت های اخیر به رئیس‌جمهور مطرح می شود :بد اخلا‌قی های زودهنگام انتخاباتی 

 

متن کامل این سخنان علمای معظم را در ادامه همین مطلب بخوانید:

http://www.khataminews.blogsky.com/1387/04/27/post-142/

 نظر برخی علما و مراجع در رد تقابل با دولت نهم

در ادامه سلسله پرسشهای پایگاه خبری شیعه آنلاین از برخی علما و مراجع پیرامون شایعات اخیر مطرح شده در جامعه مبنی بر تقابل مراجع با دولت و رئیس جمهور، چنین پاسخ هایی دریافت شد.

پرسش خبرنگار شیعه آنلاین: مدتی است برخی اشخاص شایعاتی در خصوص تقابل مرجعیت با دولت و ریاست محبوب جمهوری مطرح می کنند، لطفا نظر صریح خود در مورد اظهارات اینگونه افراد را بیان بفرمایید.

 پاسخ آیت الله نوری همدانی: با عرض سلام، چنین مطلبی صحت ندارد و رابطه مرجعیت با ریاست جمهوری و دولت در حد مطلوبی است.

پاسخ آیت الله علوی گرگانی: هیچگونه تقابلی میان عموم مراجع معظم تقلید و دولت محترم وجود ندارد، گرچه مراجع در ملاقاتهای متعددی که با برخی مسئولان دارند، نظرات ارشادی خود را به آنان ارائه می دهند و بعضا نسبت به برخی مسائل انتقادهای سازنده و دلسوزانه دارند که امید است مسئولان توجه کافی نمایند.

 پاسخ آیت الله مبشر کاشانی: در طول تاریخ تشیع، مرجعیت بدون وابستگی به جناح یا قدرت خاصی مسیر نیابت عامه خود را در ظل توجهات حضرت بقیةالله الأعظم(عج) جهت بیان احکام و ارشاد آحاد و جوامع اسلامی ادامه داده و می دهد. سؤال فوق حاکی از یک شایعه بی مبنا و اساس است و اخذ احکام و تکالیف شرعیه مسئولان نظام به خصوص ریاست محترم جمهوری از رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه نظام اسلامی به معنای معارضه و تقابل با مرجعیت و مراجع عظام نمی باشد. توصیه اینجانب به مردم شریف ایران این است که از هر گونه اختلاف و شایعه پراکنی که موجب تضعیف نظام اسلامی و تفرقه بین مسئولان و مردم باشد، اجتناب نمایند.

 پاسخ آیت الله شیخ مرتضی انصاری (بزرگ نواده شیخ اعظم انصاری): شایسته و سزاوار است تمام طبقات و تشکلها در این برهه حساس با حفظ وحدت کلمه و انسجام ملی در تقویت نظام اسلامی کوشا و با بیداری و هوشیاری کامل همگام با متولیان امور دسیسه های دشمنان را خنثی نمایند. از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای مسئولان محترم در خدمتگزاری و رفع مشکلات ملت شریف ایران در ظل توجهات ولیعصر(ارواحناله الفدا) مسألت دارم. منبع: شیعه آنلاین

 

استقبال مراجع از ارزشگرایی دولت نهم احمدی‌نژاد با احیای ادبیات انقلاب، روح تازه در انقلابیون دمید
در حالیکه برخی رسانه های مخالف دولت اصرار بر القاء نارضایتی علما از دولت دارند، برابر آمار موجود حجم سفرهای مسئولین ارشد این دولت به قم و دیدارهای آنان با علما در تمام دولت های پس از انقلاب بی سابقه بوده است و مراجع تقلید نیز با وجود این واقعیت و توجه ویژه دولت به ارزش های اسلامی و انقلابی، دولت را از خود می دانند و چنانچه گاهی نیز مواردی را متذکر می شوند از سر همین دلسوزی است.


در حالیکه برخی رسانه های مخالف دولت اصرار بر القاء نارضایتی علما از دولت دارند، برابر آمار موجود حجم سفرهای مسئولین ارشد این دولت به قم و دیدارهای آنان با علما در تمام دولت های پس از انقلاب بی سابقه بوده است و مراجع تقلید نیز با وجود این واقعیت و توجه ویژه دولت به ارزش های اسلامی و انقلابی، دولت را از خود می دانند و چنانچه گاهی نیز مواردی را متذکر می شوند از سر همین دلسوزی است.
به گزارش رجانیوز، یکی از نمودهای عینی این دلسوزی در دیدارهای امروز مدیرعامل سایپا، مدیرعامل ایرنا و تعدادی از مدیران جوان دولت با برخی مراجع بروز یافت. به طوری که وقتی مهرداد بذرپاش از حجم روزافزون تخریب ها علیه دولت در سال آخر دوره اول گلایه کرد، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با انتقاد از برخی مطبوعات غیرمنصف تأکید کرد: «نقد از دولت باید منصفانه و بدون تخریب باشد. انتقاد باید سالم و صادقانه باشد و منتقدان باید راهکارهایی به دولت نشان دهند. برخی از مطبوعات برای نقد از ادبیات بسیار نامناسبی استفاده‌ می‌کنند که باید این قشر از مطبوعات ضمن پرهیز از تخریب دولت، باید دولت را در دستیابی به اهداف خود کمک کنند. کشوری که می‌خواهد به قرآن و سنت پیامبر عمل کند همه دشمنان اسلام با او دشمنی می‌کنند و ما باید با کمک کردن به دولت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.»
وی در حالیکه دولت نهم را دولتی خدمتگزار و شایسته تجلیل می خواند، دکتر احمدی نژاد را نیز شجاع و مدبر توصیف کرد و همچنانکه رهبر انقلاب طی 3 سال اخیر بارها بر احیاء شعارهای انقلاب در این دولت تأکید کرده اند، این مرجع تقلید نیز خاطرنشان کرد: دکتر احمدی‌نژاد ضمن احیای ادبیات انقلاب در کشور، روحی تازه در انقلابیون کشور دمید.
آیت الله سبحانی اما پس از آنکه احمدی نژاد را شجاع خواند، به مصادیقی از این روحیه در رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: سال‌ها بود که مسئولان از خارج شدن سوخت کشور خبر می‌دادند، ولی اقدامی برای جلوگیری از آن انجام نمی‌شد و سهمیه‌بندی بنزین اقدام مناسبی برای مبارزه با خارج شدن سوخت از کشور است.
این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنانش به مطالبه سالیان دراز علما درخصوص شبهه زدایی از ربوی بودن سیستم بانکی کشور نیز اشاره و با مناسب و مثبت ارزیابی کردن اقدام دولت در کاهش نرخ سود بانکی اظهار داشت: اصولا کشور نیازمند تولید و تولید نیز نیازمند سرمایه است و مسئولان باید با اعطای تسهیلات بدون سود از تولید‌کننده حمایت کنند.وی در مقابل برخی خودباختگی ها در حوزه اقتصاد به این نکته نیز تأکید کرد که ما نباید به حرف اقتصاد‌دانان غربی گوش دهیم و اقتصاد اسلامی را فراموش کنیم.
اما مدیران جوان دولت در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی نیز بیاناتی مشابه دیدار با آیت الله سبحانی در حمایت از دولت شنیدند. این مرجع تقلید در سخنان خود اظهار داشت: دولت نهم در سه سال فعالیت خود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته که این پیشرفت‌ها غیرقابل انکار است. دولت نهم حامی نظام جمهوری اسلامی و طرفدار مکتب اهل بیت (ع) است.
وی افزود: دولت نهم به اصول پایبند است و حسن نیت رئیس جمهور ثابت شده و اگر هم اشتباهی در مجموعه دولت صورت گیرد، ناشی از اشتباه بدون سوء نیت است.
این مرجع تقلید تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد بیش از هر فرد دیگری برای خدمتگذاری به مردم تلاش و فعالیت می‌کند.به گزارش فارس، این استاد حوزه بیان داشت: در دولت نهم پیشرفت‌های علمی، عمرانی، روابط بین‌المللی و ... بسیاری صورت گرفته است که انکار ناپذیر است.
آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی کشور گفت: دولت باید در مسائل اقتصادی از مشاوران و نخبگان استفاده کند و البته شنیده‌ام که مجلس و دولت نیز برای مسائل اقتصادی گروه‌های مشورتی مشترک تشکیل داده‌اند که این اقدام بسیار مناسب است.این مرجع تقلید، افزایش قیمت نفت، بروز بحران غذا و خشکسالی را مورد توجه قرار داد و گفت: اینها مسائلی هستند که کار دولت را در بخش اقتصادی با مشکل مواجه کرده‌اند و مردم باید بیشتر با فشارهای خارجی که به کشور وارد می‌شود، آشنا و مطلع شوند.وی در ادامه با اشاره به مسئله دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای تاکیدکرد: ما باید در مسئله هسته‌ای با تدبیر عمل کرده و نباید دشمن را تحریک کنیم.
استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: البته ما نباید از دستیابی به حقوق مسلم خود عقب‌نشینی کنیم، چرا که دشمنان با عقب‌نشینی‌ ما پا را فراتر می‌گذارند.اگرچه از سایر دیدارهای این مدیران جوان با برخی دیگر از مراجع تقلید خبری منتشر نشده است اما به نظر می رسد، علما و مراجع دولت نهم را مکتبی و خودی می دانند که از تعرض نااهلان به آن به بهانه نقد و سوءاستفاده از مرجعیت در این روند نامبارک، نگرانند.منبع:پرتوسخن

 

آیت الله مقتدایی دولت نهم با صداقت و درستی، کارهای خوبی انجام داده است
مدیرحوزه علمیه قم گفت: اهمیت اطلاع رسانی کارهای مفید کمتر از خود این کارها نیست. به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله مقتدایی در دیدار اعضای هیات مدیره و رئیس صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) تصریح کرد: این صندوق، کارهای مفید و خدمات ارزنده ای داشته است، اما اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه صورت نگرفته است.


مدیرحوزه علمیه قم گفت: اهمیت اطلاع رسانی کارهای مفید کمتر از خود این کارها نیست.
به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله مقتدایی در دیدار اعضای هیات مدیره و رئیس صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) تصریح کرد: این صندوق، کارهای مفید و خدمات ارزنده ای داشته است، اما اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه صورت نگرفته است.وی افزود: متاسفانه مردم از خدمات رفاهی دولت مطلع نیستند و حتی گاهی خلاف آن بیشتر شایع می شود تا اصل کارهایی که انجام گرفته است.
نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: برای از بین بردن بدبینی ها باید فعالیت‌های رسانه‌ای مطلوب انجام بگیرد و افرادی چون ائمه جمعه را که تریبون عمومی در اختیار دارند در جریان کارها قرار داد.وی خاطر نشان کرد: بحمدالله دولت نهم با صداقت و درستی که در شخصیت رئیس جمهور محترم موجود است، کارهای خوبی را آغاز کرده است و امیدواریم با ادامه این کارهای اساسی، ذهنیت های منفی پیش آمده از بین برود.آیت الله مقتدایی با اشاره به خدمات صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) گفت: قرض الحسنه از سنت‌های اسلامی است و از جایگاه ویژه ای در روایات دینی برخوردار است.
وی با تاکید بر ضرورت اعتمادسازی از سوی صندوق‌های قرض الحسنه اظهار داشت: مردم ایران، مسلمان و معتقد به مبانی اسلامی اند و اگر اعتماد داشته باشند که پول آنها واقعاً به هدف واقعی قرض الحسنه می رسد، سرمایه‌گذاری خواهند کرد و با سرمایه کلانی که از این طریق به دست می آید، می توان نیازهای مردم را تا حدی برطرف نمود.
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم یادآور شد: از ابتدای شکل‌گیری نظام اسلامی ایران یکی از امور لازم برای کمک به مردم، همین مباحث قرض الحسنه و اعطای تسهیلات بود و مردم هم انتظار داشتند در یک نظام اسلامی و الهی نسبت به اشتغال و ازدواج آنها تدبیر شود، ولی متاسفانه نشده بود.
وی با تقدیر از ابتکار رئیس جمهور و دولت نهم در تشکیل و فعالیت صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) گفت: امیدواریم این گام اسلامی و شرعی که به نام حضرت ثامن الحجج (ع) برداشته شده است،‌ مورد عنایت ویژه ایشان قرار گیرد.
آیت الله مقتدایی با اشاره به اعطای وام ازدواج از سوی این صندوق، موضوع ازدواج را از عناوین بسیار مهم در اسلام برشمرد و تصریح کرد: بالاترین تشویق‌ها و ثواب‌ها برای تهیه مقدمات برای ازدواج جوانان است و پیشنهاد می‌کنم دست اندرکاران صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا (ع) یا یکی از موسسات حوزوی در این زمینه تحقیق و مجموعه روایات در این خصوص را جمع آوری کنند و در اختیار بانک‌ها، متصدیان اعطای تسهیلات ازدواج و مردم قرار دهند.
وی به خدمات صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) در زمینه اشتغال زایی اشاره کرد و بیان داشت: منشا بسیاری از نابسامانی‌ها،‌ تخلفات و جرائم کشور،‌ بیکاری است وعلت اصلی بسیاری از پرونده‌های قضایی همین موضوع است، لذا باید به طور جدی برای ریشه‌کن کردن آن برنامه ریزی و اقدام نمود.منبع:اینجا

در همین زمینه بخوانید:

 

هراس از الگو شدن احمدی نژاد برای جوانان غربی!

نشریه سایت خبری “برلینرمورگن پست”، نوشت: محبوبیت احمدی نژاد در نزد جوانان آلمانی به اندازه ای افزایش یافته که کاپشن ساده و معروف وی به یکی از مدل های روز و پرفروش در این کشور تبدیل شده است. کارشناسان جامعه شناسی، چند علت از جمله نزدیکی با دیدگاه های ضد صهیونیستی احمدی نژاد و صراحت و شجاعت وی درباره انکار برخی تابوهای غربی مانند هولوکاست را برای این موضوع فرض کرده اند.به نوشته این نشریه، غرب و آمریکا از این مساله در هراسند که احمدی نژاد روزی در آلمان و غرب به عنوان الگویی برای جوانان غربی انتخاب شود.منبع: نشریه پرتو سخن

 آیت الله مصباح یزدی: دولت نهم با دولت‌های پیشین تفاوت دارد

رئیس موسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی سلام الله علیه، گفت: وقتی مقام معظم رهبری با حساسیت ویژه‌ای، بحث شبیخون فرهنگی غرب را مطرح کردند، انتظار این بود که مسؤولان و مجریان مملکت با درک این نگرانی به مقابلة جدی با آن بپردازند، اما متأسفانه مشاهده شد که در موارد زیادی خود مجریان دارای تفکرات ضداسلامی و ضدانقلابی بودند که طبعاً از آن‌ها انتظار مقابله با تهاجم فرهنگی نمی‌رفت.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با مشاور وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به نقش مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در دوران پس از انقلاب، این وزارتخانه همچنان با همان ساز و کار قبلی و با همان نیروها و ابزار شکل گرفت، تا جایی که عده‌ای معتقد بودند وزارت ارشاد، هیچ وظیفه‌ای در قبال اسلام ندارد و کار تبلیغ اسلام را تنها روحانیون باید برعهده داشته باشند.

وی ایجاد تغییر و تحول را در نگرش این وزارتخانه نسبت به مقوله‌های فرهنگی ضروری دانست و گفت: امروز مسؤولانی که قصد بازسازی و نوسازی این وزارتخانه را دارند و خواستار ایجاد تغییر و تحول در آن هستند، با مشکلات جدی رو‌به‌رو می‌شوند و‌ آن‌هایی که با این تغییرات مخالفند، در برابر آن موضع‌گیری می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: خوشبختانه در شرح وظایف وزارت ارشاد می‌توان مواردی را پیدا کرد که راه را برای انجام کارهای فرهنگی هموار می‌سازد.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای انجام فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند با تصویب و ارائه قوانین لازم و برنامه‌های ثابت، زمینه را برای اجرای دقیق و مستمر آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم آورد.

آیت‌الله مصباح یزدی نیروسازی و تربیت افراد کارآمد را در ایجاد تحول در وزارت ارشاد ضروری دانست و گفت: تا زمانی که نیرو و مجری خوب و کارآمد وجود نداشته باشد، نباید انتظار تغییر و تحول در کاری را داشته باشیم. وی یکی از راه‌های تربیت نیروهای فرهنگی را مشارکت با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها دانست و تصریح کرد: البته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم می‌تواند مانند برخی سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها با تأسیس دانشگاه اختصاصی، نیروهای متخصص و متعهد موردنیاز خود را جذب کند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی سلام الله علیه در بخشی دیگر از سخنان خود به شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی مقام معظم رهبری با حساسیت ویژه‌ای، بحث شبیخون فرهنگی غرب را مطرح کردند، انتظار این بود که مسؤولان و مجریان مملکت با درک این نگرانی به مقابله جدی با آن بپردازند، اما متأسفانه مشاهده شد که در موارد زیادی خود مجریان دارای تفکرات ضداسلامی و ضدانقلابی بودند که طبعاً از آن‌ها انتظار مقابله با تهاجم فرهنگی نمی‌رفت. آیت‌الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: باید تا جایی که می‌توانیم به اسلام، اخلاق و معنویت خدمت کنیم و این ‌را از دغدغه‌های دائمی خود بدانیم.

وی همچنین به جایگاه مهم شهر مقدس قم و برنامه‌ریزی دشمن برای تخریب فرهنگی آن اشاره کرد و اظهار داشت: اصراری که دشمن برای تخریب فرهنگی و دینی شهر قم دارد با هیچ شهر و منطقه‌ای در کشور قابل مقایسه نیست، چرا که آن‌ها معتقد هستند اگر فضای فرهنگی و معنوی قم را عوض کنند، کل کشور تغییر پیدا می‌کند. اما خوشبختانه قم همچنان به صورت یک دژ مستحکم فرهنگی و مذهبی باقی مانده است که این امر به خاطر وجود حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حضور مراجع معظم تقلید و مردم مؤمن و انقلابی این شهر است.

استاد حوزه علمیه قم در پایان با قدردانی از دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر توجه ویژه به فرهنگ و معنویت بیان داشت: خدا را شکر می‌کنم که این دولت و وزارت ارشاد، با دولت‌ها و وزارتخانه‌های قبلی تفاوت دارد که این عوامل، شرایط را برای انجام فعالیت‌های دینی و فرهنگی تا حدود زیادی دچار تغییر کرده است. منبع:

 http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=2003176

نظر کاملا مثبت آیت الله مهدوی کنی درباره رئیس جمهور

ایران- حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در اظهارنظری گفته: «احزاب ما با هم همخوانی ندارند و اگر رئیس جمهور به موفقیتی دست می یابد روزنامه کارگزاران یا اعتماد ملی می نویسند که آقای رئیس جمهور به فکر گوجه فرنگی باش لازم نیست که جهان را مدیریت کنی و این احزاب با این کارها می خواهند انتقام بگیرند.

شجونی در خصوص حمایت جامعه روحانیت مبارز از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرده: به نظرم ۴ سال آینده احمدی نژاد رئیس جمهور خواهد بود و جامعه روحانیت مبارز به طور قطع از احمدی نژاد در انتخابات آینده حمایت خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرده: آیت الله مهدوی کنی اهل انتقاد و مبارزه است اما اکنون زیر سؤال بردن احمدی نژاد را به مصلحت نمی داند و آقای مصباحی مقدم که سخنگوی جامعه بود بسیار تند علیه دولت موضع گرفت و درباره مدیریت دولت نهم توسط امام زمان(عج) اظهارات مناسبی نداشت و من هم وقتی این اظهارات آقای مصباحی مقدم را دیدم در جلسه جامعه روحانیت مبارز فریاد زدم که ایشان دیگر سخنگوی ما نیست و همین اعتراضات هم باعث شد تا وی از سخنگویی استعفا دهد و آقای سالک سخنگوی جامعه روحانیت شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: «تخطئه احمدی نژاد دل آمریکا و اسرائیل را شاد می کند زیرا آنها می خواهند احمدی نژاد را زمین بزنند و ما هم با همه کاستی های دولت از احمدی نژاد حمایت می کنیم و حتی من خودم حاضرم که فرش خانه ام را بفروشم تا این گرانی ها را تحمل کنم تا احمدی نژاد باشد.امیرالمومنین هم می فرمایند که جزئیات را چماق نکنید علیه کلیات بزنید».

وی در عین حال با اشاره به برخی انتقادات به دولت نهم گفت: «موتلفه می گوید که ما کلی برای جا انداختن تحزب در کشور تلاش کردیم اما احمدی نژاد می آید می گوید که من وامدار هیچ حزبی نیستم این سخنان رئیس جمهور آنها را ناراحت کرده است که به نظرم این سخنان رئیس جمهور صحیح نیست و خود احمدی نژاد هم نباید بگوید که دولت های گذشته هیچ کاری نکردند و به نظرم هنگامی که رئیس جمهور این سخنان را می گوید داغ است که این حرف ها را می زند».عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با حمایت از دولت احمدی نژاد آب پاکی را روی دست عناصر تفرقه افکن ریخت.

در پی تشدید پروژه القای تقابل روحانیت با دولت از سوی برخی جریان های فرصت طلب، حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی تصریح کرد جامعه روحانیت به طور قاطع از احمدی نژاد حمایت می کند. وی در گفت وگو با «نواندیش» تصریح کرد: احزاب ما هم خوانی ندارند و اگر رئیس جمهور به موفقیتی دست می یابد ارگان رسمی سازمان سیا با وجود تلاش برای غیراقتصادی جلوه دادن فعالیت های هسته ای ایران، اذعان کرد ایران درباره صرفه جویی در انرژی و فروش نفت، سیاست درستی اتخاذ کرده است.

رادیو فردا اگرچه مدعی شد فعالیت های اتمی ایران توجیه اقتصادی ندارد اما از قول توماس وود (مدیر ارشد برنامه ریزی در بخش امنیت لابراتوار ملی وابسته به وزارت نیروی آمریکا) گفت: اینکه ایران می گوید استفاده از انرژی هسته ای باعث صرفه جویی در مصرف و صادرات بیشتر آن خواهد شد، درست است. منبع:http://irdc.ir/news.asp?id=3663

درحاشیه اهانت اخیر به رئیس جمهور:مقدسات را ابزار توهین قرار ندهید

در حاشیه اهانت های اخیر به رئیس‌جمهور مطرح می شود :بد اخلا‌قی های زودهنگام انتخاباتی

نظرات 6 + ارسال نظر

گاف هایی که آقای احمدی نژاد در مصاحبه های تلویزیونی می زنن دیگه جایی برای پشتیبانی غلما و مراجع نگذاشته.
در ضمن وقتی دولت آقای رفسنجانی در خرداد ۷۶ عمر خودش رو به دولت خاتمی داد رهبر گفتند که هیچ دولتی برای من مثل دولت هاشمی نمی شود و در همان روز
آقای خاتمی فرمودند که هیچ رهبری برای من امام نمی شود.
نتیجه می گیریمکه: طرفداری و پشتیبانی بعضی از بزرگان به منزله ی عدم به وجود آمدن تنش در جامعه می باشد....

با سلام به شما
اولا: آقای احمدی نژاد در مصاحبه هایشان مطالب قابل اهتنایی گفته اند.
اینطور که جنابعالی می فرمایید نیست و شما سیاه نمایی و دروغگویی و فریب کاری می کنید.

ثانیا: حمایت این علمایی که نام بردم را دقت کنید این حرفهارا نمی زنید.

ثالثا:آقا فرمودند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود نه اینکه بگویند هیچ دولتی برای من مثل دولت هاشمی نمی شود ...! دقت کنید.

تازه چند روز قبل از این تاریخ آقا فرموده بودند که هاشمی حق ندارد که دوران ریاست جمهوری اش را تمدید کند. فقط برخی حرف های آقا را نزنید.

اما با توجه به اینکه در مقدمات اشتباهات زیادی داشتید ولی نتیجه اتان را در مورد امثال خاتمی قبول دارم که :طرفداری و پشتیبانی بعضی از بزرگان به منزله ی عدم به وجود آمدن تنش در جامعه می باشد....
اما درباره دکتر احمدی نژاد اگر متن حمایت علما را به خود زحمت دهید و بخوانید می فهمید باز هم تحلیل شما اشتباه بوده است. دوست بزرگوار دقت در مسائل سیاسی راه صحیح است... ممنون.

سعید 5 مرداد 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.abpakhshi.blogfa.com/


اگر شما ثابت کردید که آقای هاشمی رفسنجانی می تواند کاندیدا شود آنوقت میگوییم نظرسنجی شما درست است

تریبون آزاد 8 مرداد 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://au-tabriz.blogfa.com

در تــریبـون آزاد بخوانید:

بازشناسی چهره های جبهه ملی، قسمت اول، دکتر محمد مصدق
بازشناسی چهره های جبهه ملی، قسمت اول، دکتر محمد مصدق(بخش دوم، نقش مصدق در کودتای 28 مرداد)
بازشناسی چهره های جبهه ملی، قسمت دوم، مهندس مهدی بازرگان(بخش اول)

×××××××××××کانون نظریه پردازی و گفتمان آزاد دانشجویی×××××××××××

عدالت جو 10 مرداد 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.siasatemosbat.blogfa.com

سلام دوست عزیز . وبلاگ خوبی دارید .... با تبادل لینک موافقید؟

تریبون‌آزاد 16 مرداد 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://au-tabriz.blogfa.com

سلام
در تریبـــون آزاد بخوانید:

اندیشه، آرمان و ایدئولوژی نهضت مشروطیت
تعامل دین و سیاست در نهضت مشروطه

***************کانون نظریه پردازی و گفتمان آزاد دانشجویی***************

اژدری 20 مرداد 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

با اجازه از مطالب شما نیز در وبم استفاده میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد